جفت گیری آدمیزاد و جفت گیری انسان با حیوان
نبرد دیدنی بین شیرها و کفتارها

نبرد دیدنی بین شیرها و کفتارها

۱۹:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
جفت گیری اسب از نزدیک

جفت گیری اسب از نزدیک

۲۲:۴۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
رقص قبل از جفت گیری سگ پوینتر

رقص قبل از جفت گیری سگ پوینتر

۲۲:۴۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
جفت گیری سگ را تا بحال دیده بودید؟

جفت گیری سگ را تا بحال دیده بودید؟

۲۲:۳۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹

جفت گیری آدمیزاد و جفت گیری انسان با حیوان

جفت گيري حيوانات با انسان را در ادامه مشاهده می کنید این کلیپ جفت گيري حيوانات با انسان حیوان خواهی یا حیوان بازی (به انگلیسی: Zoophilia) یک نوع نابهنجاری جنسی است که در آن یک انسان با یک حیوان رابطه و سکس برقرار می‌کند کسی که چنین گرایشی دارد حیوان خواه نامیده می‌شود.

حیوان خواهی در تعداد معدودی از کشورها غیرقانونی نیست اما در اکثر نقاط دنیا همچون هلند و کانادا این عمل تحت لوای قانون حمایت از حیوانات حیوان آزاری و یا قانون جنایت در برابر طبیعت در ایالات متحده آمریکا غیرقانونی است و جرم محسوب می‌گردد. جفت گيري حيوانات با انسان یک عمل تولید مثل جنسی است. در این روش تولید مثل، گامت نر با گامت ماده ترکیب شده و سلول اولیه به وجود می‌آید. سکس یا جفتگیری که ما می‌شناسیم، نخستین بار توسط ماهیان زره‌دار اسکاتلندی (Armoured Placoderm Fish) در ۳۸۵ میلیون سال پیش ابداع شد. بدین صورت که ماهی نر و ماده کلاسپر خود را بیرون داده و ازآن جهت اتصال و قفل کردن بدنشان به یکدیگر بهره جستند.

جفت گيري حيوانات با انسان معمولا با نزدیک شدن دو حیوان به یکدیگر و سائیدن گردن به هم شروع می شود.در این موقع حیوان نر به بوئیدن واژن حیوان ماده پرداخته و حیوان ماده را در ناحیه پشت یا کوهان گاز می گیرد.به طوری که گاهی این عمل ممکن است منجر به خون ریزی شود.بیشتر اوقات حیوان نر ماده را ترقیب کرده و پس از خسته کردن آن را برای جفت گيري حيوانات با انسان تسلیم می نماید.در این حالت شتر نر ماده را وادار به نشستن روی زمین میکند و دام ماده نیز به خصوص اگر در حالت فحلی باشد به سادگی این وضعیت را می پذیرد.در این موقع شتر نر ،ماده با دستهایش گرفته و در حالی که پاهای عقبش را جمع نموده و بیشتر وزن آن روی قسمت عقب بدن تکیه دارد عمل جفت گيري حيوانات را انجام می دهد.

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=2848

ثبت دیدگاه