47

پروفایل ولنتاین | ۲۵ عکس غمگین ولنتاین با مضامین تنهایی و عاشقانه

  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
پروفایل ولنتاین | ۲۵ عکس غمگین ولنتاین با مضامین تنهایی و عاشقانه

پروفایل ولنتاین | ۲۵ عکس غمگین ولنتاین و عکس نوشته با مضامین تنهایی و عاشقانه عکس نوشته ولنتاین تنهام عکس نوشته های غمگین ولنتاین عکس نوشته های تنهایی ولنتاین

پروفایل ولنتاین | ۲۵ عکس غمگین ولنتاین و عکس نوشته با مضامین تنهایی و عاشقانه

به ولنتاین که میرسیم آدم ها دو دسته میشوند یک دسته که با شوق و ذوق در تکاپوی خرید هدیه و سورپرایز کردن دوست نزدیک ، همسر یا نامزد  خود هستند و دسته دوم که با خاطرات عشقی قدیمی روزهای دلتنگی خود را سپری میکنند یا با حسرتی تلخ به زوج های عاشق اطرافشان تنهایی غم انگیزی را تجربه میکنند. خلاصه این روز برای همه آدم ها روز شادی و عشق و دوستی نیست . در این نوشته قصد دارم ۲۵ عکس پروفایل ولنتاین زیبا برای هر دو طرف این ماجرا را با شما به اشتراک بگذارم .

امیدوارم اگر در یک رابطه عاشقانه هستید ، این رابطه حقیقی ، خالصانه و پایدار و فارق از دروغ و دغلبازی های امروزی باشد و اگر احساس تنهایی میکنید به زودی در کنار نیمه گمشده تان به بهترین و عاشقانه ترین شکل ممکن قرار بگیرید . آمین

عکس نوشته ولنتاین تنهام

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۴)

عکس نوشته های غمگین ولنتاین

تنها بودن همیشه خر است است اما تنها بودن در بعضی روزهای خاص سخت تر است مثل روز تولد که توقع داری دوستان و خانواده است در کنارت باشد و یا سالگردی خاطره انگیز مثل سالگرد عقد و ازدواج . تنها بودن در سالگرد ازدواج هم یکی از این روزهاست که تنهایی اش کمی به چشم بیا تر است . بخصوص در هیاهو شبکه های مجازی و فخر فروشی ها و چشم و هم چشمی های کودکانه . تفاخر به مبلغ بیشتر هدیه ، به بزرگتر بودن خرس ولنتاین امسالت ، به همه گل ها  و شکلات و هدایای ریز و درشتی که میگیرید ممکن است خاطر کسی را آزرده کند . کمی محتاط تر لطفا دوستان.

هرچند که اگر کمی عاقل باشی بوی تند جلب توجه و دروغ را در میان این ادا اصول های عشق های الکی میتوانید حس کنید. آن وقت است که شاید تنهایی و تن ندادن به این همه فریب شرافتمندانه تر و دلچسب تر باشد.

اگر ولنتاین امسال تنها هستید لطفا خودتان را به خرید بهترین هدیه ای که همیشه دوست داشتید بخرید دعوت کنید. خودتان را به دیدن یک فیلم خوب ، یک غذای خوشمزه و خواندن یک کتاب به همراه صرف یک چای لذیذ دعوت کنید.

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۵)

عکس نوشته های تنهایی ولنتاین

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۳)

 

عکس نوشته ی ولنتاین تنهایی

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه

عکس نوشته های تنهایی در ولنتاین

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۹)

عکس نوشته ولنتاین و تنهایی
عکس نوشته تنهایی ولنتاین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه

عکس نوشته ولنتاین دخترانه

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۷)

عکس نوشته ولنتاین پسرانه

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۸)

پروفایل ولنتاینی
پروفایل ولنتاین مبارک
عکس پروفایل ولنتاین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه
عکس پروفایل ولنتاینی
پروفایل روز ولنتاین
متن پروفایل ولنتاین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه
پروفایل تبریک ولنتاین
تصاویر پروفایل ولنتاین
عکسای پروفایل ولنتاین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه
پروفایل واسه ولنتاین
پروفایل ولنتاین
پروفایل ولنتاین نزدیکه

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۶)
پروفایل مخصوص ولنتاین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه

عکس نوشته ولنتاین مبارک عشقم

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه

ولنتاین مبارک عشقم
ولنتاین مبارک عشقم عکس

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه
پیشاپیش ولنتاین مبارک عشقم
عکس نوشته ولنتاین مبارک عشقم

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه
ولنتاین مبارک عشقم
ولنتاین مبارک عشق من

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۲۵)

عکس نوشته ولنتاین غمگین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه

عکس ولنتاین غمگین برای پروفایل
عکس نوشته ولنتاین غمگین

پروفایل ولنتاین
عکس روز ولنتاین غمگین
عکس نوشته های ولنتاین غمگین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه
عکسهای ولنتاین غمگین
عکس پروفایل ولنتاین غمگین
دانلود عکس ولنتاین غمگین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه
عکس های ولنتاین غمگین
عکس ولنتاین مبارک غمگین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه

عکس نوشته ولنتاین غمگین

عکس نوشته غمگین برای ولنتاین
عکس نوشته غمگین در مورد ولنتاین

پروفایل ولنتاین غمگین تنهایی عاشقانه

عکس نوشته های ولنتاین غمگین
عکس نوشته روز ولنتاین غمگین
عکس نوشته ی غمگین ولنتاین

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۲)

هر چیزی که دوست دارید در مورد ولنتاین بدانید

در مورد ولنتاین افسانه ها ، تاریخچه ها ، آداب و رسوم ، موافقت ها و مخالفت وجود دارد ، که شاید کنجکاو باشید در مورد آن بدانید ، ویکی پدیا در مورد این مسایل به شکل زیر توضیح میدهد :

روز ولنتاین

روز ولنتاین یا روز عشق یا روز عشاق در فرهنگ مسیحی سده های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.

این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه برگزار می‌شود. سابقهٔ تاریخی روز والنتین به جشنی که به افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، بازمی‌گردد.

روز والنتین برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت می‌باشد.

این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت والنتین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام می‌شود.

افسانه والنتاین

تاریخچه کامل و دقیق والنتین در دست نیست و آنچه از پیشینه این روز می‌دانیم با افسانه درآمیخته‌است. امروزه کلیسای کاتولیک به این نتیجه رسیده‌است که حداقل سه قدیس به نام والنتین یا والنتیوس وجود داشته‌اند که همگی به قتل رسیده‌اند،

به همین دلیل چندین افسانه سعی در بازگوئی تاریخچه این آئین دارند. طبق یک افسانه مشهور در سده سوم میلادی، در روم باستان در دوران فرمانروایی کلودیوس دوم کشیشی به نام والنتین می‌زیسته‌است.

کلودیوس عقیده داشت مردان مجرد نسبت به آنانی که همسر و فرزند دارند سربازان جنگجوتر و بهتری هستند. از این رو ازدواج را برای مردان جوان امپراتوری روم قدغن می‌کند.د والنتین معتقد بود که این حکم ناعادلانه است؛ لذا مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می‌کرد. هنگامی که کلودیوس این امر را دریافت، والنتین را به مرگ محکوم کرد.

افسانه دیگر می‌گوید شاید کشیش والنتین به علت نجات دادن و فراری دادن مسیحیان از آزار و شکنجه رومیان کشته شده باشد. مطابق یک افسانه، کشیش والنتین خود عاشق دختر زندانبانش شده و نخستین کارت والنتین را خود او قبل از مرگش برای آن دختر فرستاد و در آن نوشت «از طرف والنتین تو».

تاریخچه ولنتاین

کشیش والنتاین احتمالاً زمانی حدود سال ۲۷۰ میلادی به قتل رسیده‌است. در حالی که برخی بر این نظر هستند که روز والنتین، سالگرد مرگ یا به خاکسپاری والنتین است، گروه دیگر معتقدند کلیسای کاتولیک به منظور مسیحی سازی یک سنت باستانی و مشرکانه لوپرکالیا که در روم مرسوم بوده، این تاریخ را برگزیده‌است. تا اواخر قرن پنجم میلادی در امپراتوری روم جشن لوپرکالیا به مناسبت باروری برگزار می‌شد. در سال ۴۹۸ میلادی، پاپ ژلازیوس یکم برگزاری جشن لوپرکالیا را ممنوع کرد.

وی روز ۱۴ فوریه را به عنوان روز والنتین اعلام کرد، تا با اعمال مشرکانه مقابله کند. در سده‌های میانه اروپا، بخصوص در انگلستان و فرانسه، والنتین یکی از محبوب‌ترین قدیسان بوده‌است. بخصوص همزمانی شروع جفت گیری پرندگان با روز والنتین، این باور را که روز والنتین به واقع، روز عشاق است، تشدید کرد.

قدیمی‌ترین یادبود والنتین که امروز در دست می‌باشد، مربوط به چارلز دوک اورلئان است. وی که در پی شکست در نبرد آزینکورت در برج لندن زندانی بود نامه ای را در سال ۱۴۱۵ برای معشوقه‌اش نوشت که اکنون در مجموعه دستنویسهای کتابخانه بریتانیایی نگهداری می‌شود.

شهرهای منسوب به والنتین قدیس

بر اساس باورهای کنونی، بقایای والنتین قدیس که در سده ۱۹ میلادی در قبرستانی باستانی در ایتالیا کشف شد هم‌اکنون در سه شهر رم، دوبلین و گلاسگو نگهداری می‌شود. بخشی از این بقایا پس از انتقال به یک تابوت طلایی توسط پاپ گرِگوری شانزدهم به کلیسای کاتولیک وایت فرایر

در دوبلین پایتخت جمهوری ایرلند اهدا شد. بخش دیگری از این بقایا که گفته می‌شود شامل استخوان‌های والنتین قدیس است توسط یک خانواده متمول فرانسوی در سده نوزدهم به کلیسای فرانسیس مقدس در شهر گلاسگو در اسکاتلند منتقل شد. خارج از حلقه‌های مذهبی از مردم عادی کمتر کسی از وجود این بقایا در شهر اطلاع داشت

تا اینکه در سال ۱۹۹۹ تصمیم به انتقال این بقایا به کلیسای دیگری به نام The Blessed John Duns Scotus گرفته شد.ئاین اقدام توجه گستردهٔ رسانه‌ها و به طبع آن عموم مردم را به دنبال داشت ، به‌طوری که شهر گلاسگو به خاطر میزبانی والنتاین قدیس «شهر عشاق» لقب گرفت و از سال ۲۰۰۲ این شهر در روز والنتین میزبان فستیوالی به نام «فستیوال عشق» می‌باشد.

رسم و رسوم والنتین

از هدایای مرسوم در این روز هدایای شکلاتی را می‌توان نام برد.

در کشورهای اروپایی و آمریکایی

دادن شکلات به عنوان هدیه روز والنتین از شهرت خاصی برخوردار است.

تزئین شکلات و پختن انواع آن نیز از آداب این روز به‌شمار می‌رود.

ولنتاین در کشور ها و فرهنگ های دیگر

برخی بر آنند که والنتین فراتر از سنتی غربی است که پیش از این در بسیاری کشورهای جهان موجود بوده‌است.

  • چین : در کشور چین، روزی مشابه والنتین موجود است که تحت عنوان «شب هفت‌ها» نامیده می‌شود. برابر با افسانه‌ای چینی، پسر گاوچران و دختر بافنده، در هفتمین روز هفتمین ماه از تقویم قمری در آسمان با یکدیگر ملاقات کردند.آخرین «شبِ هفتها» در ۳۰ اوت ۲۰۰۶ بود.
  • ژاپن : روایتی دیگر از این روز با اندکی تفاوت نسبت به چین، در ژاپن نیز موجود است که از آن به عنوان «تاناباتا» یاد می‌گردد و برابر با هفتم ژوئیه تقویم خورشیدی‌ست.
  • آذربایجان : در فرهنگ آذربایجان نیز «سونای گئجه سی» یعنی شب سونای را که برابر است با ۳۱ شهریور (آخرین روز تابستان) از طرف آذربایجانی‌ها به عنوان روز عشق گرامی داشته می‌شود، در این شب که خورشید و ماه در زاویه ۱۸۰ درجه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند به سان دو عاشق دیگر روزهای سال را در پی هم می‌روند و بدینسان عشق آنان جاودانه می‌شود.
  • مصر : در کشور مصر، روز عشق دیگری موجود است که برابر با ۴ نوامبر هر سال است.
  • کره جنوبی : در کره جنوبی، در ۱۱ دسامبر هرسال، روزی تحت عنوان «روز پِپِرو» موجود است که در آن زوج‌های جوان هدایایی به یکدیگر تقدیم می‌کنند.
  • ایران : در ایران باستان دو جشن از جهاتی با والنتین مشابهت داشته‌است. یکی جشن مهرگان که در شانزدهم آبان ماه برگزار می‌شده و در آن مردم به یکدیگر هدیه می‌داده‌اند و دیگر جشن اسفندگان یا سپندارمذگان بوده که پنجم اسفند برگزار می‌شده و مردان به همسران خود هدیه داده و از آن‌ها تجلیل می‌کرده و بر تخت می‌نشانده‌اند.

عکس نوشته ولنتاین غمگین (۱)

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=2614

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه