66

عکس زنده زنده سوختن 5 ایرانی در این صحنه باورنکردنی + جزییات

  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
عکس زنده زنده سوختن 5 ایرانی در این صحنه باورنکردنی + جزییات

عکس زنده زنده سوختن در آتش : تصادف مرگبار در شهرستان فیروزآباد سبب سوختن 5 تن شد و 3 نفر روانه بیمارستان شدند. رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد شدید یک سواری پژو پارس با یک وانت نیسان در گردنه “تنگاب” شهرستان “فیروزآباد”، 5 نفر در آتش سوختند و 3 نفر نیز […]

عکس زنده زنده سوختن در آتش : تصادف مرگبار در شهرستان فیروزآباد سبب سوختن 5 تن شد و 3 نفر روانه بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد شدید یک سواری پژو پارس با یک وانت نیسان در گردنه “تنگاب” شهرستان “فیروزآباد”، 5 نفر در آتش سوختند و 3 نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی”  بیان کرد: صبح امروز در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در گردنه “تنگاب” شهرستان “فیروزآباد”، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

عکس زنده زنده سوختن

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند یک سواری 405 با 7 سرنشین با یک وانت نیسان به شدت برخورد و منجر به آتش گرفتن سواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه راننده نیسان و 4 نفر از سرنشینان پژو پارس در آتش سوختند، عنوان داشت: 3 نفر از سرنشینان نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان عنوان داشت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی راننده نیسان اعلام کردند.

عکس زنده زنده سوختن ادم

عکس زنده زنده سوختن ادم در ماشین آتش گرفته

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=1951

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه