65

عکس تجاوز نیمار به دختر + عکس لورفته از تجاوز نیمار به مدل زن برزیلی

  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
عکس تجاوز نیمار به دختر + عکس لورفته از تجاوز نیمار به مدل زن برزیلی

عکس لورفته از تجاوز نیمار به دختر مدل زن برزیلی در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده است که درگیری نیمار و مدل زن برزیلی را در اتاق خواب هتل به تصویر کشیده است. تجاوز نیمار به دختر : تصویر منتشر شده از نیمار در یکی از هتل های شهر پاریس نشان می دهد این بازیکن […]

عکس لورفته از تجاوز نیمار به دختر مدل زن برزیلی

در فضای مجازی ویدیویی منتشر شده است که درگیری نیمار و مدل زن برزیلی را در اتاق خواب هتل به تصویر کشیده است.

عکس های دختری که نیمار به او تجاوز کرده !

تجاوز نیمار به دختر : تصویر منتشر شده از نیمار در یکی از هتل های شهر پاریس نشان می دهد این بازیکن برزیلی با نایلا ترینداد مدل برزیلی درگیر شده است.

عکس دختر که نیمار بهش تجاوز کرده

هفته گذشته نایلا ترینداد با شکایت در دادگاه سائوپائولو مدعی شد، نیمار در یکی از هتل های پنج ستاره شهر پاریس به وی تعرض جنسی کرده است. اما نیمار یک روز بعد با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرامش این اتهام را تکذیب کرد و گفت هیچ تجاوزی انجام نداده است.

روز گذشته نیز معاون فدراسیون فوتبال برزیل در صحبت هایی مدعی شد ویدیویی از نیمار وجود دارد که می تواند شرایط این ادعا را برای این ملی پوش برزیل سخت کند.

با این حال صبح دیروز یک ویدیو که به صورت مخفی توسط نایلا از داخل حمام اتاقش در هتل ثبت شده است در اختیار رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفته است که نشان می دهد ابتدا نایلا با یک بطری به سوی نیمار حمله می کند.

تجاوز نیمار به این دختر

این ویدیو نشان می دهد نیمار و مدل برزیلی ابتدا بدون درگیری با هم بروی تخت دراز می کشند و پس از لحظاتی با هم درگیری پیدا می کنند. بر اساس این ویدیو پس از که نیمار به زبان برزیلی از نایلا درخواست شرم آور می کند، برای نخستین بار نایلا پس از شنیدن این خواسته نیمار به شدت واکنش نشان می دهد و به وی حمله می کند.

صحبت های ترجمه شده نایلا نشان می دهد او در حین حمله به نیمار می گوید: من می خواهم به تو ضربه بزنم چون تو دیروز من را ترک کردی. به هرحال آنچه در ویدیو به وضوح مشهود است، ابتدا نایلا به نیمار حمله می کند که این موضوع می تواند به نفع ستاره برزیلی پاریسن جرمن باشد، زیرا این اتفاق خود به خود می تواند موضوع تجاوز جنسی را رد کند. حتی نیمار می تواند امیدوار باشد که رای دادگاه به نفع وی صادر شود.

اکنون باید منتظر دستگاه های قضایی کشور برزیل در خصوص انتشار این ویدیو و اتهاماتی که به نیمار ربط داده شده است، چه واکنشی نشان می دهند.

 

akse tajavoze neimar be dokhtar

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=1886

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه