62

متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر

  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر

جدیدترین متن تبریک عید فطر و عکس نوشته های زیبای تبریک عید فطر عید فطر از مهمترین و بزرگ ترین اعیاد در میان مسلمانان در سراسر جهان شناخته می‌شود. برای آن که این عید خجسته را به دوستان و آشنایان خود تبریک بگویید، پیام تبریک رسمی عید فطر بسیار کارآمد خواهد بود. از پیام‌های تبریک […]

جدیدترین متن تبریک عید فطر و عکس نوشته های زیبای تبریک عید فطر

عید فطر از مهمترین و بزرگ ترین اعیاد در میان مسلمانان در سراسر جهان شناخته می‌شود. برای آن که این عید خجسته را به دوستان و آشنایان خود تبریک بگویید، پیام تبریک رسمی عید فطر بسیار کارآمد خواهد بود.

عکس نوشته تبریک عید فطر

از پیام‌های تبریک که در قالب چند جمله دوستانه و پرمعنا هستند، می‌توانید در شکل ارسال پیامک استفاده کرده و یا آن‌ها را در اپلیکیشن‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی ارسال نمایید. در اینجا به تعدادی از نمونه‌های متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر اشاره می‌کنیم.

متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر

متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر

۱.

عید فطر، عید بزرگ مسلمانان را به شما و خانواده محترم تبریک عرض می‌کنم.

۲.

پس از یک ماه سر بر آستان برکات الهی نهادن، این عید بزرگ می‌تواند شکوفایی بندگی دوباره و سربلند بیرون آمدن از آزمون‌های الهی باشد.

۳.

این عطر دل انگیز رحمت بی پایان الهی‌ست که در این روز عید بر بشریت ارزانی داشته می‌شود… عید فطر مبارک.

۴.

به پنجره‌های گشوده ملکوت رمضان بنگر، عید فطر حریر خود را بر پیکر انسان پهن کرده و نوید شادباش عبودیت می‌دهد.

متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر

۵.

یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار در روزه‌داری را پشت سر گذاشته و اینک در روز عید فطر، هنگام استجابت دعاست… این وعده خداوند است… التماس دعا…

۶.

عید فطر را باید پاداشی بر صبر و استقامت دانسته و در میهمانی بی‌پایان خداوندی، شادمانه شرکت کنیم.

۷.

ماه میهمانی خداوند نیز به پایان رسیده و در عید فطر خداوند تک تک میهمانان را با هدایایی از استجابت دعا، بدرقه می‌کند… عید فطر مبارک!

۸.

این عید مبارک و میمون را به شما دوست عزیز و گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امیدوار هستم که به قدر کفایت از ماه پربرکت رمضان توشه برگرفته باشید.

عکس نوشته تبریک عید فطر

۹.

خوشا آنان که دائم در نمازند… در این عید مبارک و پاکیزه، سربلندی انسان در مقابل مکرهای شیطان را جشن گرفته و دست در دامان پرمهر الهی می‌اندازیم.

۱۰.

هر آن قدر که خداحافظی با ماه پربرکت رمضان سخت و اندوهبار است؛ این عید خجسته به آن نور و شادی بخشیده و از فراغ عطر دوست می‌کاهد… عید فطر مبارک!

۱۱.

خداوندا ما را از آنان قرار ده که از این عید فطر تا عید فطری دیگر، یاد تو را از سر بیرون نبرده و از صراط مستقیم خارج نشوند… باشد که در این سال پیش رو، از روزه روح و اعمال خود بیرون نرویم.

متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر

۱۲.

عید فطر، جشن بندگی انسان در مقابل پروردگار است… این عید را با تمام بندگی و خلوص گرامی داشته و برای تمام بشریت خواستار خیر و صلح هستیم.

۱۳.

دل‌ها از شمیم باران و عطر کوی دوست پر از یاس‌های بهاری شده است… چه شهدی شیرین‌تر از این نوید که رمضان را به سر کرده و به عید خداوند درآمده‌ایم.

۱۴.

ماه میهمانی خداوند تمام شده و عید عبودیت، عید فطر از راه رسیده است… اما ما همچنان در دایره آزمون و سنجش بندگی و اطاعت حق قرار خواهیم داشت… باشد که در این آزمون بی‌پایان سربلند نمایان شویم… التماس دعا!

۱۵.

خوشا بر کسی که در این ماه هر آینه بر سفره خداوند نشسته و این روز عید را از سفره میهمانی او توشه برمی‌دارد… در نماز عید فطر، نام مرا نیز در دعاهای خیر خود بر زبان بیاورید… فطر و بازگشت به فطرت انسانی مبارک باشد.

عکس نوشته تبریک عید فطر

۱۶.

امسال فرصتی داشتیم که در میهمانی بزرگ خداوند شرکت داشته باشیم… همین کفایت که به تماشای رحمت الهی در عید فطر بنشسته و انوار برکت پروردگاری را بر پیکره خود احساس کنیم… عید مبارک.

۱۷.

هزاران افسوس بر رختی که بسته شده و ماهی که از میان ما می‌رود… خوشبخت آنانی که در این ماه مبارک توشه برداشته و در عید فطر آن، با سربلندی به نماز می‌ایستند… التماس دعا.

۱۸.

خداوندا خروج از ماه مبارک رمضان را برابر با خروج از هر آن چه ناپاکی ست قرار ده و ما را در شمار آنان جای بده که هر آینه به اعمالشان می‌نگری… عید فطر مبارک.

۱۹.

حلول ماه عید و روز برکت و شادی مسلمانان جهان را به شما و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم… در این روز مبارک مرا از دعای خیر خود، محروم ننمایید.

۲۰.

رحمت و نور خداوندی بر آنانی ارزانی باشد که در این ماه به گناهان خود اندیشیده و برای رفع اثر آن‌ها، گام برداشته‌اند. چنین انسان‌هایی عید فطر واقعی را جشن خواهند گرفت… خدایا ما را از رهاشدگان قرار مده… عید فطر مبارک.

عکس نوشته تبریک عید فطر

۲۱.

پایان یافتن ماه بندگی و اتصال به سرچشمه نعمت خداوندی را در این روز سعید فطر، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم چون هر سال، امسال نیز از نردبان تکامل؛ چند پله بالاتر رفته باشید.

۲۲.

عید فطر، روز وحدت میان مسلمانان و از میان برداشتن تمامی حائل‌های نفاق و دشمنی‌ست… در این عید فرخنده هر آن چه کینه و احساس تلخ در خود داریم، کنار گذاشته و مانند روز تولد به نماز خداوند بایستیم.

۲۳.

ای فطر، ای روز آسمانی! ای فطر، ای فرخنده جشن مهربانی! مبارک باشد نام تو و درود بر آنانی که در این روز شادی الهی را تجربه می‌کنند.

۲۴.

تبریک مرا در این روز خجسته و عید سعید فطر پذیرفته و مرا از دعای خیر و حلالیت خود، محروم نسازید.

۲۵.

بال‌های بندگی را بگشاییم که خداوند در این روز سعید شادباش‌های بی کران خود را بر زمین خواهد افکند… چشم‌ها را به سمت آسمان بالا بیاوریم تا از ملکوت نور حق بر ظلمات بینایی ما بتابد… عید فطر مبارک.

متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر

دیگر جملات ارزشمند به عنوان متن تبریک عید فطر و عکس نوشته تبریک عید سعید فطر که تراوش قلم خود شماست، را با ما در بخش نظریات در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=1657

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه