66

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم برای حمایت از سپاه

  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم برای حمایت از سپاه

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم برای حمایت از سپاه بعلت تحریم و تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا در سیات عکس پروف  جدیدترین عکس نوشته های حمایت از سپاه و من یک سپاهی هستم برای پروفایل عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم جواب دندان شکن کاربران شبکه های اجتماعی به یاوه گویی های […]

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم برای حمایت از سپاه بعلت تحریم و تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا در سیات عکس پروف

 جدیدترین عکس نوشته های حمایت از سپاه و من یک سپاهی هستم برای پروفایل

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

جواب دندان شکن کاربران شبکه های اجتماعی به یاوه گویی های اخیر ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

عکس پروفایل من هم سپاهی هستم

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

عکس پروفایل من یک سپاهی هستم

دولت آمریکا این بار در گزافه‌گویی‌های اخیرش  سپاه پاسداران را هدف قرار داد و  اعلام کرد سپاه باید در لیست تروریست‌های جهان قرار بگیرد که این ادعای جاهلانه و بی‌اساس باز هم با واکنش گسترده کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

پروفایل حمایتی سپاه

عکس پروفایل من یک سپاهی هستم

عکس نوشته حمایت از سپاه پاسداران

عکس پروفایل من سپاهی هستم عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم

من هم یک سپاهی هستم برای تلگرام

عکس پروفایل من هم یک سپاهی هستم برای حمایت از سپاه

 

متن رهبر برای تروریست خواندن سپاه توسط امریکا

در شب ولادت امام حسین (ع) و به‌مناسبت روز پاسدار، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان نسبت به تروریست خواندن سپاه توسط دولت آمریکا واکنش نشان دادند.

 

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
در پی اعلام این تصمیم، محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری و رییس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که آن شورا نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به ‘سنتکام ‘را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
شورای عالی امنیت ملی نیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.
این اقدام رئیس جمهوری آمریکا واکنش گسترده ای از سوی مقامات کشوری و لشگری، شخصیت های و تشکل های سیاسی به همراه داشت که در زیر به شماری از آنان اشاره شده است:

** محکومیت اقدام اخیر آمریکا توسط وزیر اطلاعات
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار، اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را محکوم و اعلام کرد این اقدام آمریکا نشانگر عمق کینه و دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران است.
رئیس شورای هماهنگی اطلاعاتی کشور با بی اثر دانستن این گونه اقدامات خصمانه دشمن گفت: جامعه اطلاعاتی ایران با وحدت و همدلی همواره توطئه های مختلف دشمن را خنثی نموده و این بار هم به توفیق الهی و به مدد عنایات ائمه اطهار علیهم السلام، توجه حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور این ترفند را خنثی و دشمن را ناکام می گذارد.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد برآمده از متن مردم و دارای پایگاه اجتماعی گسترده در کشور می باشد و این نهاد همواره مورد حمایت مردم ایران بوده و خواهد بود.

** ‏عارف: صدای شکسته شدن استخوان های امپریالیسم شنیده می شود
رئیس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، خوش رقصی ترامپ برای رژیم صهیونیستی و بازی خطرناکی که در برابر جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است را نشان از اوج کینه و عداوت دولتمردان کاخ سفید از ملت ایران دانست و گفت: به مانند گذشته در برابر دسیسه های دولت متخاصم آمریکا از نیروهای مسلح کشورمان حمایت می کنیم.
محمدرضا عارف افزود: صدای شکسته شدن استخوان های استعمار و امپریالیسم شنیده می شود. این اقدام ناقض قوانین حقوق بین الملل است. منادیان صلح در جهان باید نسبت به این اقدام گستاخانه ترامپ اعتراض خود را نشان دهند.

** همتی: ناامیدی ترامپ از موفقیت سیاستهای گذشته، وی را ناچار توسل به این کار خطرناک کرد
رئیس کل بانک مرکزی اقدام اخیر دولت آمریکا در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را آخرین نشانه شکست سیاست آن کشور در فشار علیه ملت ایران و تحریمهای مالی و پولی ظرف مدت یکسال گذشته، خصوصاً شکست سنگین دهه اول فروردین 98 برشمرد.
عبالناصر همتی دوشنبه شب در صفحه توئیتری خود افزود: (ترامپ) اگر امید جدی به موفقیت سیاستهای گذشته داشت، طبیعتاً به این کار خطرناک متوسل نمی شد.
وی خاطرنشان ساخت: بانک مرکزی به همراه دولت، برنامه های خود ازجمله دسترسی های ارزی پایدار، ایمن و تحریم ناپذیر را با قدرت پیش می برد و این اقدام نیز تأثیر پایداری در بازارها ندارد. لیکن همان گونه که قبلاً تأکید کردم، از چند روز پیش مراکزی به پیشواز رفته و با القای جو روانی برای افزایش نرخ ارز، بتدریج عمدتاً در کانالهای اعلام نرخ، قیمتهای بالاتر برای ارز اعلام شد.
همتی تصریح ساخت: بانک مرکزی در بازار ارز حضور جدی دارد و همچون گذشته توصیه اش، توجه مردم عزیز به ریسک این بازار است.
به گفته وی، تمامی تلاش بانک مرکزی، استمرار پایدار ثبات اقتصادی کشور در این دوره گذار تحریم ها و ایجاد بستر مناسب برای رونق تولید و شکوفایی اقتصاد است.

** امیرآبادی خبر داد: درخواست جلسه غیرعلنی برای پاسخ فوری و هماهنگ به اقدام آمریکا علیه سپاه
احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه در توییتی نوشت: برای مقابله با اقدام نابخردانه رییس جمهوری آمریکا فراکسیون نمایندگان ولایی ساعت ۶:۳۰صبح جلسه خواهد داشت.
وی افزود: ما اول وقت درخواست جلسه غیرعلنی می کنیم تا طرحی را با دو فوریت و هماهنگ با دو فراکسیون دیگر مجلس ارایه کنیم.

** آشنا: خسارت چنان خواهد بود که پولی برای سرمایه گذاری در آمریکا باقی نخواهد ماند
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری دوشنبه شب در صفحه توتیتری خود در واکنش به این اقدام ترامپ، خسارات و تبعات ناشی از این تصمیم را آنچنان دانست که دیگر بودجه ای برای دولت این کشور برای سرمایه گذاری در آن کشور باقی نخواهد گذاشت.
حسام الدین آشنا نوشت:
«گفته بود:
بعد از این همه حماقت برای هزینه کردن 7 تریلیون دلار در خاورمیانه، حالا وقت این است که در کشور خودمان سرمایه گذاری کنیم.
حالا برای ایران شاخ و شانه می کشد؛ آیا فکر حسابداری خسارتها را کرده است؟
خسارت چنان خواهد بود که پولی برای سرمایه گذاری در کشورتان باقی نخواهد ماند»

** کدخدایی: ترامپ بهتر است پاسخگوی جنایات آمریکا در ویتنام، فلسطین، سوریه، یمن و… باشد
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز در واکنش به این اقدام، با انتشار توئیتی نوشت: «دولت آمریکا با با ارتکاب جنایاتی بیشمار در اکثر نقاط جهان، چگونه صلاحیت دارد نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند؟ بهتر است آقای ترامپ پاسخگوی جنایات آمریکا در ویتنام، فلسطین، سوریه، یمن و… باشد.»

** رمضانزاده: در مقابل دشمن بی منطق خارجی یکپارچه از نیروهای مسلح خود پشتیبانی می کنیم
عبدالله رمضانزاده سخنگوی دولت اصلاحات نیز در همین راستا چنین توئیت کرد: «به رغم همه اختلاف نظرها در مسایل داخلی، در مقابل دشمن بی منطق خارجی، متحد و یکپارچه از نیروهای مسلح خود پشتیبانی می کنیم.»

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=728

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه