64

عکس میترا استاد همسر نجفی شهردار تهران +قتل

  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
عکس میترا استاد همسر نجفی شهردار تهران +قتل

عکس میترا استاد معروف به میترا نجفی که بدست همسرش نجفی شهردار اصلاح طلب تهران بطرز فجیعی به قتل رسید عکس میترا استاد بغل نجفی عکس دیده نشده قتل میترا استاد خنده دار اینجاست که وکیل نجفی صحبت از غیر عمدی بودن این قتل به میان اورده و یکی بگه مگه میشه کسی 5 بار […]

عکس میترا استاد معروف به میترا نجفی که بدست همسرش نجفی شهردار اصلاح طلب تهران بطرز فجیعی به قتل رسید عکس میترا استاد بغل نجفی عکس دیده نشده قتل میترا استاد

عکس قتل میترا استاد توسط نجفی

خنده دار اینجاست که وکیل نجفی صحبت از غیر عمدی بودن این قتل به میان اورده و یکی بگه مگه میشه کسی 5 بار به طرف شلیک کنه تا هیچ معجزه ای هم نتونه اونو زنده نگه داره بعد بگی غیر عمد بوده… مگه ناخواسته یک شلیک کرده که عمدی نبوده ؟!!!

جالب ترش اینجاست که اگه یکی یک آفتابه بدزده چه برخوردهایی که باهاش نمیشه و قانون مو به مو و فراتر اجرا میشه ولی این آقا قتل کرده و مامور دولت جلوش خم میشه و با گرمی باهاش دست میدن و تو ماه رمضان چایی به هم تعارف میکنن و خودتون میدونید این برخوردها فقط فقط تو ایران میتونه اتفاق بیفته و لازمه تو گینس هم ثبت بشه !!

میترا استاد متولد ۱۳۶۳ در کرمانشاه و دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری

وی در دوره انتخایات شورای شهر نیز به عنوان کاندیدای شورای شهر ثبت نام کرد.

عکس دیده نشده قتل میترا استاد

همسر اول میترا استاد

وی قبل از ازدواج محمدعلی نجفی با یک مهندس ازدواج کرده بود که به دلایل شخصی از او جدا شد.او از ازدواج اولش یک پسر ۱۳ ساله به نام مهیار دارد که بعد از قتل مادرش در صحنه حضور داشت و جسد مادرش را در وان حمام پیدا کرد.

عکس پسر میترا استاد

بیوگرافی مهیار پسر میترا استاد

وی متولد دهه هشتاد و ۱۳ سال دارد و دانش آموز می باشد که بعد از جدایی مادر و پدرش نزد مادرش زندگی می کرد.

او در سال ۱۳۹۶ با محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران و وزیر سابق آموزش و پرورش ازدواج کرد.

عکس میترا استاد بغل نجفی

قتل میترا نجفی

میترا استاد به دست همسر دومش نجفی با ضصربات گلوله به قتل رسید.

محمد علی نجفی شهردار اسبق پایتخت ۱۰ ساعت پس از قتل همسر دومش در برج معروف سعادت آباد با پای خود به اداره آگاهی تهران رفت و به این جنایت اعتراف کرده و اختلافات خانوادگی را دلیل شلیک به همسرش عنوان کرده

طبق اظهارات متهم، او چندین تیر شلیک کرده است که دو تیر به همسرش برخورد کرده و یک تیر نیز به کاشی حمام برخورد کرده و پس از کمانه کردن به پای خودش اصابت کرده و او را زخمی کرده است.

جزئیات قتل

ساعت ۹:۱۰ صبح سه‌شنبه ۷ خرداد صدای درگیری یک زن و مرد و به دنبال آن شلیک‌های پی در پی از خانه شماره ۲۷۰۱ در طبقه هفتم برج آرمیتا در سعادت آباد تهران خواب ساکنان را آشفته کرد. چند تن از همسایه‌ها که از شنیدن این صدای مهیب وحشت زده شده بودند به دنبال یافتن علت صدا جلوی پنجره آمدند، اما خیلی زود سرو صدا‌ها پایان یافت و کسی دیگر پیگیر ماجرا نشد تا این‌که دو ساعت بعد به ناگاه صدای فریاد‌های زنی جوان بار دیگر فضای ساختمان را ملتهب کرد. زن ۴۰ ساله با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک می‌خواست و از وقوع جنایتی هولناک خبر می‌داد.

عکس خانوادگی میترا استاد

عکس خانوادگی میترا نجفی

دقایقی بعد تیم جنایی پایتخت به سرپرستی محمد شهریاری رئیس دادسرای جنایی تهران و بازپرس دشتبان کشیک ویژه قتل به همراه سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول زنی ۳۶ ساله به نام «میترا استاد» همسر دوم «محمدعلی نجفی» شهردار اسبق تهران بوده که بر اثر اصابت دو گلوله به قلب و دستش به قتل رسیده است..

بدین ترتیب با حضور تیم ویژه جنایی بلافاصله بررسی‌ها برای یافتن سرنخ این معمای جنایی آغاز شد.

عکس پسر میترا استاد

اظهارات مادر مقتول

مادر میترا نجفی گفت: میترا لیسانس حسابداری داشت و قبل از ازدواج با نجفی به عنوان بازیگر فعالیت می‌کرد. حتی در فیلمی به نام «باران» هم بازی کرده بود و جایزه هم گرفته بود. ۶ یا ۷ ماه قبل بود که به عقد نجفی درآمد. پسرش همیشه به ما می‌گفت که میترا با نجفی اختلاف دارند. دخترم حتی ساعت ۴ و نیم بامداد سه‌شنبه ۷ خرداد و درست ساعاتی قبل از این‌که به قتل برسد به برادرش پیام داد که تا الآن با نجفی درگیر بوده است.

او ادامه داد: او را دلداری دادیم و گفتیم که به خاطر مهیار- پسرش- حرفی نزند. مهیار امتحان ریاضی داشت و این درگیری‌ها در روحیه او تأثیر می‌گذاشت. همسر سابق میترا مهندس است و او به خاطر مشکلات شخصی که با همسر سابقش داشت از او جدا شد. دیروز صبح مهیار هراسان تماس گرفت و خبر مرگ میترا را داد.

عکس میترا استاد در حال خوانندگی

از بازیگری تا خوانندگی

وی مدتی نیز در عرصه بازیگری و سینما فعالیت می کرد در فیلمی به نام «باران» بازی کرده بود و جایزه هم دریافت کرده بود.

همچنین هم خوان گروه موسیقی مهرورزان کرمانشاه نیز بوده و مدتی با همخوان این گروه بوده است

 

انتشار تصویر فرزند “میترا استاد”؛ نقض حقوق کودک

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق کودکان با انتقاد از انتشار تصویر فرزند میترا استاد، همسر مقتول شهردار سابق تهران، این اقدام را نقض حقوق کودک دانست و گفت: انتشار عکس و مصاحبه از کودک ۱۳ ساله مقتول در وضعیتی اتفاق افتاده است که او بیش از هر چیز به حمایت‌های مددکاری و روان شناختی نیاز داشته است.

تصویر و مصاحبه‌ای که از فرزند ۱۳ ساله مقتول حادثه سعادت آباد منتشر و به سرعت دست به دست شد، حاصل نگاه غیر حرفه‌ای در تولید اخبار است. نگاهی که ترجیح می‌دهد حقوق یک کودک در سخت‌ترین و رنج آورترین شرایط ممکن، قربانی اهداف رسانه‌ای شود.

وی افزود: این اقدام نقض حقوقی بود که اثر آن بدون شک ادامه خواهد داشت و ممکن است باعث مخاطرات جدی برای کودک شود و حتی آینده او را نیز تحت الشعاع قرار دهد. این بی‌توجهی به حقوق و حریم خصوصی محصول نگاه هیجانی به مسائل اجتماعی و همچنین عدم آموزش و آگاهی در جامعه است.

این فعال حقوق کودک در ادامه اظهار کرد: وقتی صدا و سیما و در کنار آن برخی رسانه‌ها چنین حادثه تلخی را تبدیل به مسابقه‌ای هیجانی می‌کنند، شهروندان نیز به پیروی از آنها و تنها با استفاده از یک گوشی همراه وارد این رقابت در تولید اخبار شتاب زده می‌شوند. از طرف دیگر عدم آگاهی برخی خبرنگاران نیز باعث شده که در این حوادث اصول حقوقی و اخلاقی تهیه گزارش از کودکان رعایت نشود.

شریعتی تصریح کرد: در این زمینه توصیه می‌شود که فعالان حوزه رسانه “اصول تهیه گزارش مبتنی بر اخلاق در مورد کودکان” را که توسط یونیسف تدوین شده مطالعه کرده و در تهیه گزارش‌های خود به آن پایبند باشند. لازم به ذکر است که انتشار عکس و مصاحبه از کودک ۱۳ ساله مقتول در وضعیتی اتفاق افتاده است که او بیش از هر چیز به حمایت‌های مددکاری و روان شناختی نیاز داشته است و یکی از وظایف مسؤولان قضائی و انتظامی در کنار رسیدگی به جرم، حفظ و تأمین حقوق متهم، بزه دیده و وابستگان آنهاست که متأسفانه در این مورد رعایت نشده است.

وی ادامه داد: با این توضیحات و با استناد به ماده ۲ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان (مصوب سال ۸۱) و ماده ۱۶ کنوانسیون حقوق کودک و همچنین ماده ۱۷ قانون جرایم رایانه‌ای (مصوب سال ۸۸) صراحتاً اعلام می‌کنیم انتشار عکس و مصاحبه با فرزند مقتول در حادثه سعادت آباد مصداق بارز کودک آزاری روانی است و تحت همین عنوان مجرمانه قابل پیگیری قضائی نیز هست، البته که این گونه شیوه مواجهه مسبوق به سابقه است، بارها اتفاق افتاده کودکی که مرتکب جرمی شده یا جرمی علیه او صورت گرفته و یا اینکه در شرایط دشواری قرار داشته، حریم خصوصی و حقوق اولیه او توسط رسانه‌ها، صدا و سیما و کاربران فضای مجازی نقض شده است.

 

صحنه قتل میترا استاد (نجفی) در وان حمام (عکس ۱۶+)

صحنه قتل میترا استاد

 میترا استاد زن دوم شهردار سابق تهران در این حمام و با شلیک ۲ گلوله از سوی محمد علی نجفی به قتل رسیده است. محمد علی نجفی شهردار سابق تهران صبح روز سه شنبه ۷ خرداد ماه سال جاری با شلیک ۲ گلوله به زن دومش – میترا استاد – در وان حمام خانه لوکس در برج میترا به قتل رساند و پس از ۵ ساعت فرار خود را تسلیم پلیس کرد.
صحنه قتل میترا استاد
تصویری که از محل جنایت منتشر شده نشان از آن دارد که میترا استاد در حمام خانه بوده و شهردار سابق تهران با اسلحه کلت کمری و شلیک چند گلوله دست به این قتل زده است که یکی از گلوله ها نیز پس از کمانه کردن به پای خود دکتر نجفی برخورد کرده و به صورت سطحی زخمی شده است. بنا بر این گزارش، شهردار سابق تهران پس از قتل برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
رکنا

عکس/ محل دفن “میترا استاد” همسر مقتول نجفی

پیکر میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی، که به ضرب گلوله های وی کشته شد، صبح امروز در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.

عکس و فیلم عکس/ محل دفن "میترا استاد" همسر مقتول نجفی

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=1701

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه