50

تولد چهره های مشهور ایرانی در 19 آبان + عکس

  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
تولد چهره های مشهور ایرانی در 19 آبان + عکس

امروز 19 آبان ماه همزمان با سالروز تولد چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.تاریخ تولد بازیگران, امیر کاظمی, نیکی کریمی, شبنم قلی خانی

چهره های مشهور ایرانی متولد 19 آبان

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به نوزدهمین روز از ابان ماه رسیدیم. امروز 19 آبان همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

چهره های مشهور ایرانی

نیکو خردمند

نیکو خردمند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 19 آبان 1311 در تهران متولد شد.

نیکو خردمند

نیکو خردمند فعالیت هنری را از سال 1337 با گویندگی رادیو آغاز کرد و اولین بار در سال 69 با فیلم پرده آخر به دنیای سینما راه یافت.مجموعه پس از باران، دزدان مادربزرگ ، آژانس دوستی و… از جمله سریال های به یادماندنی این بانوی هنرمند است.

کامبوزیا پرتوی

کامبوزیا پرتوی فیلمنامه نویس و کارگردان کشورمان 19 آبان 1334 در رشت متولد شد.

کامبوزیا پرتوی

کامبوزیا پرتوی فیلمنامه نویس و کارگردان کشورمان حضور در دنیای هنر را از سال 66 آغاز کرد و در فیلم هایی چون دیشب باباتو دیدم آیدا، من ترانه 15 سال دارم ، هرشب تنهایی ، کامیون ،گربه آوازه خوان و…. به عنوان فیلمنامه نویس یا کارگردان حضور داشت. نسرین مرادی بازیگر کشورمان همسر او است.

نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگر کشورمان 19 آبان 1350 در تهران متولد شد.

نیکی کریمی

نیکی کریمی بازیگری در سینما را با فیلم وسوسه در سال 1368 آغازکرد و با بازی در فیلم عروس بهروز افخمی در سال 1369 به شهرت رسید و بعد از آن به یکی از سرشناس ترین چهره های سینمایی تبدیل شد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 19 آبان 1356 در تهران متولد شد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی بازیگری را از سال 76 در تئاتر آغاز کرد و با بازی در فیلم مریم مقدس به یکی از محبوب ترین چهره های دنیای هنر تبدیل شد و اغلب مردم او را با سریال های اولین شب آرامش، پنج کیلومتر تا بهشت، پنجمین خورشید ، هشت و نیم دقیقه و آنام می شناسند.

امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 19 آبان 1369 در تهران متولد شد.

امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگری را از نوجوانی با کتاب فروشی هدهد و بعد از آن با سریال همه بچه های من آغاز کرد و با بازی در نقش مازیار در سریال لیسانسه ها به شهرتی بیش از پیش دست یافت.

لینک کوتاه : https://aksprof.ir/?p=2500

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه